Pomysł na trening dla każdego

EDIpro
Administrator
Może część już z was zna ale ja dopiero odkryłem ...
http://www.madbarz.com/all-routines

Plan dla każdego ;)
EDIpro

Re: Pomysł na trening dla każdego

slawekbastion
Administrator
Niezłe, w przyszłym tygodniu coś zmienimy :))
W dniu 08.12.2013 13:25, EDIpro [via BASTION] pisze:
Może część już z was zna ale ja dopiero odkryłem ...
http://www.madbarz.com/all-routines

Plan dla każdego ;)
EDIpro

http://bastion.977438.n3.nabble.com/Pomys-na-trening-dla-ka-dego-tp4024995.html
To start a new topic under Siła, wytrzymałość, zdrowie, email [hidden email]
To unsubscribe from BASTION, click here.
NAML

właśnie zrobiłem jeden z programów pompeczek oznaczony jako średni ... skromnie mówiąc chyba powinien być zaliczony jako łatwy ;) ale już myślę nad modyfikacjami ...
EDIpro

Administrator
Trudniejszy od talii kart ?

hmm nie wiem .. .jak zrobię to powiem ... karty są super ale ... troszkę monotonne ;) aczkolwiek je lubię ...
EDIpro

Re: Pomysł na trening dla każdego

EDIpro
Kolejny fajny trening - tym razem brzuszek ... bliskie mi to bo mam już "tatuśkowy" zapas z przodu i na pewno nie wygląda to jak z przed dwóch lat ;)
EDIpro