Trening poniedziałek i piątek 21:00

Lukasz-Osw
ostatnimi czasy jestem jedynym uczestnikiem treningów w piątki na 21:00. wiadomo, że piątek wieczorem miło spędza się w inny sposób, ale gdyby ktoś był chętny na trening, to było by super. mam spory kawałek do przejechania i naprawdę zależy mi na poćwiczeniu techniki / kulaniu / jakimś sparingu. ktoś jeszcze da radę?

Re: Trening poniedziałek i piątek 21:00

FrankyKRACH
Cześć,

Generalnie piątek na 21:00 był dla mnie zawsze najlepszym treningiem. Obecnie wracam do siebie po operacji kolana. Lekarz powiedział, że jak dalej tak pójdzie to za 2 miesiące mogę wrócić do lekkiego kulania. Chwila cierpliwości i będziesz miał towarzystwo.

Re: Trening poniedziałek i piątek 21:00

Lukasz-OSW
super! kameralne treningi mają swoją moc! zawsze to lepsze niż kulanie się w aucie tam i z powrotem :) mam nadzieję, że będzie nas coraz więcej, bo treningi o 21:00 są najlepsze
pozdrawiam